CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 19 November 2009

Wedding Dahlia kat Dewan Manjalara, Kepong

Hai...
Ha amik ko, giler tamak banyak giler gambar aku upload kat sini..tengok puas-puas..yang penting gambar aku tetap ada ok! kata tuanpunya blog harus la gambar aku yang banyak..aku ni giler upload gambar kalo boleh sume gambar aku nk up kan..mcm mana tu..ni lah gambar gambar yang berjaya di tangkap pada hari kejadian, ni je yang sempat pun..perantin pun mesti upload gak gambar dia kat blog dia.

Banyak gambar kat sini so, jom kite layan...zassssss



pelamin yang cantik


pandangan jauh


unik, lain dari yang lain!!


sangkar hiasan


perantin berarak


ketibaan mempelai!!


sempat lagi tuh, dahlia!


time sanding!


sepadan!


cantik pelamin!!seriously


makan beradab


aku ngan dida


sibuk tau kteorg ni, time ni diaorg baru nk makan beradab!!tu pun minta kebenaran dulu dari photographer dia


dhenu & zah


sume giler bergambar!!

p/s : for dahlia

Dahlia Selamat Pengantin Baru..semoga kehidupan yang baru ini akan lebih bermakna dalam hidup ko, semoga berbahagia selalu, semoga jadi isteri yang mithali dan solehah, sabar menghadapi dugaan berumah tangga..insyallah

1 comment:

@kutopsecret said...

tq Wa dah published kan pic wedding kami berdua