CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 19 January 2010

Mandi-Manda di Sungai Congkak

Ha ni citer dah lama giler, ni masa cuti tahun baru hari tu...tempat kejadian adalah di Sungai Congkak..kenapa lama giler baru aku nak upload kat sini erk? aku kehilangan wayar cable kamera, lupa pulak letak kat mana, tapi dah jumpa dah kat dalam almari..letak kat mana cari kata mana...

Masa nak pegi ni kteorg plan baik punya, plan seminggu awal.antara yang pergi pakcik& famili, cousin & famili dan kteorg satu famili..Best, sekali sekala berkumpul dengan famili sebab jarang sangat jumpa dengan sepupu-sepapat aku..ni la masanya..
Pagi-pagi dah bertolak dari rumah, lebih kurang pukul 7.00 gerak, takut sampai sana lewat tu yang kuar awal. Paham-paham je la kalau kat Sungai congkak, kalau kul 10 ke atas mesti ramai orang, lagipun kteorg nak cari tempat baik sikit, nasib dapat sewa satu pondok kat situ, tempat pun ok, siap ada tempat untuk bbq lagi..Bila lagi agaknya nak kumpul macam ni lagi?


Adik wit Tisya, Mak & Tati..Nampak tak Pondok kat belakang tu, tu lah pondok kami sewa


Gambar ni ada lagi yang tak masuk ni, ini sebahagian daripadanya
taty, aku, eleisya,adik, tisya & kak fiza

Ni antara menu hari tu, ini adalah menu utama, ada ayam, ikan, kambing,
bontot ayam, sosej, burger..

Pandangan pondok kami dari bawah, yang best dalam
pondok ni ada bilik

Ni Mak aku & mak cik gigih membuat air asam nak cicah dengan ikan bakar

ni orang2 kuat membakar

Kepada adik-beradikku & sepupu-sepupuku kalau ada lagi nak buat aktiviti macam ni war warkan ye kepada kami..jangan malu jangan segan..hahaha

Ok Bye-bye

No comments: