CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 20 January 2010

FRIENDS OH FRIENDS

Salam, Hai semua...
Aku tak puas hati lagi ni, hari ni nak sambung marathon lagi mengupdate blog, padahal keje banyak je nak kena buat..tak pe menyelam sambil minum air la, Alah korang macam tak biasa pulak..

Ada apa dengan tajuk di atas?Ini adalah perjumpaan yang tak dirancang, tetiba je Erra call cakap jom kte jumpa nak? So semua decide nak jumpa sabtu malam baru ni 16 Jan 2010.. lama betul tak jumpa diaorg ni, Erra ada gak jumpa, tapi Murni memang tak pernah jumpa, memang dah berubah sangat bila jumpa dengan diaorg ni..Lokasi tempat pertemuan kami setelah dirancang adalah di rumah Murni, di Ampang Tasik Tambahan. Thanks, muni masak macam-macam bagi kteorg makan. Masing-masing macam excited je sbb lama tak jumpa, macam-macam benda nak cerita, nak share, nak gosip..Tak sama tau berbual kat telefon dengan berbual kte bertentang mata..

Ye la masing-masing dah kahwin, banyak tanggungjawab yang perlu dipikul sebagai seorang isteri. Erra pun dah ada anak, Murni baru kahwin tapi aku tak dapat nak pegi ada hal sangat masa dia kahwin. Masing-masing sibuk dengan karier masing-masing. Sebenarnya ada lagi yang aku tak jumpa, yang ni yang jumpa pun tak cukup lagi, yang tak de semua tak leh nak datang. Diaorg ni kira kawan baik aku masa aku sekolah kat sentul dulu, tapi sayang aku cuma sampai form 4 je dengan diaorg, bayang kan dari form 1 hinggalah aku form 4, bila aku terpaksa berpindah ke Putrajaya masa tu memang sedih sangat. Tapi kteorg still keep in touch la, cuma tak berjumpa je, nasib la ada hp, tambah pulak sekarang ni dunia alam cyber semakin banyak, macam-macam cara sekarang ni kte boleh berhubung, cuma tau dengan tak tau je nak guna, betul tak..

Lepas ni kteorg dah plan nak kumpul macam ni selalu, ok gak tu, mengeratkan hubungan kan..lepas ni diaorg plan turn umah aku plak..Cerita aku dah nak abis, so selingannya harus la ada gambar, maka ini saja lah gambar yang sempat dimbil pada hari kejadian dan di upload disini..Semoga kte akan berjumpa lagi seperti yang dirancangkan..

ini la dia, yang sebelah aku tu Murni, sebelah Murni tu Erra,
yang belakang tu anak Erra, Ashman

ngan Erra "Hotmama"

Aku & Murni

Hensem boy la anak si Erra ni

Ok bye-bye..

jumpa lagi next entry!!

No comments: