CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 19 February 2010

Turn Diana pulakk!!

Salam...

kan aku dah kata aku ni, kalu skali ada mood nk update, ada je benda aku nk update...bila tak de idea, maka senyap sepi la blog ni...haa ni idea tengah mencurah-curah ni, lagi pun ada bahan nk up kat sini..

Rasanya belum terlambat lagi nk wish Birthday kat Diana, : Happy Birthday Diana, yang ke 28 tahun...huhuhu dah tua dah Diana hhahahaha.........Celebrate awal, patut birthday diana 15/2, memandangkan tarikh tu jatuh pada hari cuti CNY, kteorg plan gi awal, hari jumaat 12/2 sebelum cuti dah pegi...Kali ni diana pilih nak makan stemboat pulak, dia kata asyik makan western je, so dia yang decide nak makan kat Seoul Garden..lagi pun dekat je, jalan kaki je, tapi mencanak gak la kteorg jalan ke situ, berpeluh-peluh gak la ketiak ni ha...Ok gak makan kat situ, aku pun first time makan kat Seoul Garden tu, sedap!! all u can eat!!! makan la sampai muntah...kenyang giler..harga pun berpatutan, kalau memang jenis yang kuat makan worth it la dengan harga tu...jom layan gambar....

food banyak!!

jom main masak-masak!!

diana , aku & dora..asal muka aku mcm tu!!

bersama dida pula

kali ni ada kak ros aka bos kami

dora yang menikmati

harus ada gambar semua, ni pun dida suh org kat situ tangkap kan...



dah tu je citer nyer....ok jumpa lagi..byyeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments: